صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]

09126500937

09904311468


سری ان پی کا فسفر بالا NPK series High Phosphorus
لیست محصولات

سری ان پی کا فسفر بالا NPK series High Phosphorus

کود ان پی کا به عنوان یک کود کامل به محصولی اطلاق میشود که دارای تمام مواد مغذی لازم برای رشد گیاه باشد. البته وجود تمام مواد مغذی در این کود به این معنا نیست که درصد ترکیب آنها نیز یکسان باشد.

گل ها و گیاهان برای رشد بهتر و باردهی بهینه تر عناصر مختلف با درصدهای مختلف نیاز دارند. در مواقع اضطراری نیز حتی لازم است از انواع به خصوص این کودها استفاده شود تا هرچه سریع تر شرایط ایدئال برای گیاهان فراهم شود.

کود NPK بر پایه سه عنصر اصلی و رایج مورد نیاز برای رشد و باردهی هر چه بهتر از گل ها و گیاهان یعنی نیتروژن، فسفر و پتاسیم تولید و عرضه میشود. در ترکیب این کودها عناصر دیگری مانند آهن، بور، منیزیم، روی و ... نیز وجود دارد که هر یک از این عناصر تاثیر خاص خود را در رشد و باردهی هر چه بهتر گل ها و گیاهان دارند؛ اما به دلیل اهمیت بسیار بیشتر از سه عنصر اصلی، درصد قابل توجهی از این کودها با این عناصر به وجود آمده است.

یکی دیگر از انواع کود ان پی کا که اتفاقا کاربرد بسیار زیادی داشته و مزیت های بسیار زیادی نیز برای گیاهان به دنبال دارد، کود ان پی کا فسفر بالا است. اگر گل ها و گیاهانی در دسترس دارید که ریشه آنها با مشکلاتی روبرو شده، این نوع کود میتواند برای ترمیم ریشه های خراب شده نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای کمک به درشت تر شدن پیاز و ریزوم گیاهان نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

نحوه استفاده آن 3-2 کیلوگرم در هکتار به صورت محلول پاشی و 20-10 کیلوگرم در هکتار به صورت آبکود میباشد.

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش به شماره های 00982136856576/09126500937 تماس حاصل نمایید.


قیمت: تماس تلفنی/ تومان

محصولات مرتبط